Naviják Mivardi Panther SHX - brzda přední
Nekompromisní naviják na extrémně dlouhé náhozy, určený pro náročné kapraře.Super pomalá oscilace zajišťuje husté a naprosto přesné ukládání vlasce na cívku a… pokračovat »
O produktu
Nekompromisní naviják na extrémně dlouhé náhozy, určený pro náročné kapraře.
Super pomalá oscilace zajišťuje husté a naprosto přesné ukládání vlasce na cívku a jeho následné rychlé odvíjení při náhozu. Titanem potažená rolnička zajišťuje ukládání vlasce bez kroucení. Stahování těžkých olov je pro něj snadným úkolem. Naviják je osazen 12ti zapouzdřenými nerezovými ložisky, masivním jednocestným ložiskem a zesílenou nerezovou centrální hřídelí. Robustní kovová klika frézovaná na CNC stroji je doplněna o anatomicky tvarovanou knobku pro perfektní úchop. Kovová cívka je odlehčená a doplněná efektním vrtáním celého límce. Náhradní kovová cívka je součástí balení. Rychle nastavitelná přední brzda s uhlíkovými vložkami (F.A.C.D. systém) spolu s utěsněním cívky (W.R.S. systém) zajišťují přesnou regulaci a spolehlivé fungování brzdy za všech okolností..
Tabulka parametrů:
Kapacita cívky 8000 | 600m/0,25mm 450m/0,30mm 300m/0,35mm |
Kapacita cívky 10000 | 800m/0,30mm 620m/0,35mm 480m/0,40mm |
Velikost cívek ( obě jsou kovové ) | 8000 a 10000 |
Počet ložisek | 12+1 |
Převodový poměr | 4,6:1 |
Technologie | F.A.C.D - rychlé utažení brzdy jedním otočením | W.R.S. - voděodolná cívka |
Další produkty z kategorie navijáky
Toto jsou nejodolnější navijáky s pevnou cívkou, jaké společnost Penn vyvinula…
Navijáky splňují požadavky na extrémní lov kaprů.Mělká cívka s velkým průměrem…
Toto jsou nejodolnější navijáky s pevnou cívkou, jaké společnost Penn vyvinula…
10-ložiskový naviják s volnoběžnou brzdou NGT XPR Carp Runner 4000 ve speciální…
Naviják, který nabízí potřebnou spolehlivost a kvalitu v nejnižší cenové…
Naviják, který nabízí potřebnou spolehlivost a kvalitu v nejnižší cenové…
Naviják, který nabízí potřebnou spolehlivost a kvalitu v nejnižší cenové…
Vysokorychlostní naviják pro lov na plavanou a na feeder.Díky převodu 6,2:1 a…